Collegium Polonicum
ul. T. Kościuszki 1
69-100 Słubice
Wszyscy uczestnicy konferencji mają zarezerwowany nocleg w pokojach gościnnych campusu akademickiego.
Adres kampusu:
ul. Piłsudskiego 14
69-100 Słubice
Więcej informacji na stronie http://dsslubice.amu.edu.pl. Lista zakwaterowania (nr pokoju i nazwa Domu Studenckiego) Uczestników będzie dostępna na portierni campusu. Tam też otrzymacie Państwo klucz do pokoju, w którym jesteście zakwaterowani.
Konferencja podzielona zostanie na część plenarną (pierwszego dnia konferencji od rana), sesje stacjonarne (pierwszego i drugiego dnia konferencji) oraz sesje zdalne (drugiego dnia konferencji). Sesje trwają 1,5-2 godziny i kierowane będą przez moderatorów.
Osoby, które wygłoszą referat, otrzymają od moderatorów certyfikat.
Czas wystąpienia powinien wynosić 12-15 minut. Możliwe jest wprowadzenie odstępstw od tej reguły przez moderatora. W przypadku paneli zdalnych możliwe będzie dłuższe wystąpienie (zależy od moderatora).
Informujemy, że wszystkie sale obrad wyposażone są w projektory multimedialne i komputery. Każdy uczestnik ma możliwość wyświetlenia prezentacji multimedialnej. Wszystkie komputery mają dostęp do Internetu, a zatem istnieje również możliwość pobrania prezentacji ze swojego dysku online, poczty lub innego miejsca.
Indywidualnie pociągiem do Rzepina, dalej autobusem PKS lub mikrobusem, który podstawimy na dworzec PKP w Rzepinie po zgłoszeniu takiej potrzeby w sekretariacie Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM – telefon: 61 829 6510, e-mail: natalia.pastucha@amu.edu.pl).
2. Dojazd do Frankfurtu:
Indywidualnie pociągiem do Frankfurtu n. Odrą. Na trasie Frankfurt-Słubice kursuje transgraniczny autobus – nr 983. Jedzie on z samego dworca we Frankfurcie, przez przystanek przy Collegium Polonicum, praktycznie do samego miejsca zakwaterowania na ul. Piłsudskiego (przystanek „Plac Bohaterów”). Aktualny rozkład jazdy autobusu:
Można skorzystać również z przejazdu taksówką.
W ramach opłaty konferencyjnej mają Państwo zagwarantowane wyżywienie: śniadanie, obiad i kolację w czwartek, a także śniadanie i obiad w piątek.
Wszystkie posiłki odbywać się będę w stołówce Europa w budynku Collegium Polonicum. Godziny podane będą w programie.
Uroczysta kolacja w czwartek będzie miała miejsce w foyer Collegium Polonicum.
Z uwagi na konieczność racjonalizacji wydatków prosimy o poinformowanie organizatorów o rezygnacji z udziału w konferencji na tydzień przed konferencją, przesyłając maila na adres konferencji: europa21@wnpid.amu.edu.pl lub informując Sekretariat Dziekana Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu, ul. Uniwersytetu Poznańskiego 5 (tel./fax +48 61 829 6625; 061 829 6626; e-mail: wnpid@amu.edu.pl). Po tym okresie opłaty konferencyjne nie będą zwracane.
Osoby, które do tej pory nie wpłaciły opłaty konferencyjnej, będą miały możliwość uczynić to podczas konferencji. Prosimy zatem o zgłaszanie się do biura konferencji, gdzie będzie można dokonywać wpłat.
Uczestnicy, którzy zaznaczyli w formularzu chęć otrzymania faktury otrzymają ją drogą pocztową po zakończeniu konferencji.
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy: europa21@wnpid.amu.edu.pl
W XXII edycji konferencji (2022 r.) część zdalna konferencji odbędzie się w programie Microsoft Teams. Zachęcamy do pobrania i przetestowania aplikacji przed jej użyciem.
W 2022 r. panele zdalne odbędą się drugiego dnia konferencji (w piątek).