1. Miejsce konferencji
Collegium Polonicum
ul. T. Kościuszki 1
69-100 Słubice
2. Miejsce zakwaterowania
Wszyscy uczestnicy konferencji mają zarezerwowany nocleg w pokojach gościnnych campusu akademickiego.
Adres kampusu:
ul. Piłsudskiego 14
69-100 Słubice
Więcej informacji na stronie http://dsslubice.amu.edu.pl. Lista zakwaterowania (nr pokoju i nazwa Domu Studenckiego) Uczestników będzie dostępna na portierni campusu. Tam też otrzymacie Państwo klucz do pokoju, w którym jest się zakwaterowanym.
3. Wystąpienie i prezentacja
Konferencja podzielona zostanie na część plenarną (pierwszego dnia konferencji od rana) oraz sesje tematyczne (pierwszego i drugiego dnia konferencji), które trwać będą ok. 2 godziny i kierowane będą przez moderatorów.
Osoby, które wygłoszą referat, otrzymają od moderatorów certyfikat.
Czas wystąpienia powinien wynosić 12-15 minut. Możliwe jest wprowadzenie odstępstw od tej reguły przez moderatora.
Informujemy, że wszystkie sale obrad wyposażone są w projektory multimedialne i komputery. Każdy uczestnik ma możliwość wyświetlenia prezentacji multimedialnej. Wszystkie komputery mają dostęp do Internetu, a zatem istnieje również możliwość pobrania prezentacji ze swojego dysku online, poczty lub innego miejsca.
4. Dojazd na konferencję
Indywidualnie pociągiem do Rzepina, dalej autobusem PKS lub mikrobusem, który podstawimy na dworzec PKP w Rzepinie po zgłoszeniu takiej potrzeby poprzez formularz internetowy dostępny poniżej:
[FORMULARZ ZAPISU NA BUS Z/DO RZEPINA]
2. Dojazd do Frankfurtu:
Indywidualnie pociągiem do Frankfurtu n. Odrą. Na trasie Frankfurt-Słubice kursuje transgraniczny autobus – nr 983. Jedzie on z samego dworca we Frankfurcie, przez przystanek przy Collegium Polonicum, praktycznie do samego miejsca zakwaterowania na ul. Piłsudskiego (przystanek „Plac Bohaterów”). Aktualny rozkład jazdy autobusu:
Można skorzystać również z przejazdu taksówką (uwaga – opłata w euro).
3. Dojazd samochodem
Możliwy jest przyjazd własnym samochodem. Na terenie miasteczka studenckiego do dyspozycji gości będzie parking. Na miejsce odbycia się konferencji udać się należy pieszo (nie zapewniamy miejsc parkingowych).
5. Wyżywienie
W ramach opłaty konferencyjnej mają Państwo zagwarantowane wyżywienie: śniadanie, obiad i kolację w czwartek, a także śniadanie i obiad w piątek.
Godziny posiłków podane zostaną w programie.
W czwartek wieczorem planowana jest uroczysta kolacja powitalna.
6. Rezygnacja z udziału w konferencji
Z uwagi na konieczność racjonalizacji wydatków prosimy o poinformowanie organizatorów o rezygnacji z udziału w konferencji na tydzień przed konferencją, przesyłając maila na adres konferencji: europa21@wnpid.amu.edu.pl lub informując Sekretariat Dziekana Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM w Poznaniu, ul. Uniwersytetu Poznańskiego 5 (tel./fax +48 61 829 6625; 061 829 6626; e-mail: wnpid@amu.edu.pl). Po tym okresie opłaty konferencyjne nie będą zwracane.
7. Opłata konferencyjna
Uczestnicy, którzy zaznaczyli w formularzu chęć otrzymania faktury, otrzymają ją drogą mailową (ewentualnie – na życzenie – drogą pocztową) po zakończeniu konferencji.
8. Informacje na temat poczty elektronicznej – Gmail
Otrzymaliśmy informacje o potencjalnym problemie z docieraniem wiadomości e-mail do skrzynek założonych w ramach Gmail. W związku z tym bardzo prosimy o dodanie adresu e-mail europa@wnpid.amu.edu.pl do listy zaufanych odbiorców. Szczegółowe informacje na temat dodawania adresów do listy zaufanych odbiorców znajdą Państwo na stronie Gmail: Jak dodać adres e-mail do listy zaufanych odbiorców.
9. Kontakt
W przypadku jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt mailowy: europa21@wnpid.amu.edu.pl